نصیر

آرمانخواهی مستلزم صبر بر رنج هاست

نصیر

آرمانخواهی مستلزم صبر بر رنج هاست

نصیر

به نام خداوند خمینی

هدف از تشکیل این وبلاگ قرار دادن فیلم و عکس های سیاسی .فرهنگی و اجتماعی با محتوای ارزشمند است که به ارائه گذاشت.



((و من الله توفیق))

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ فروردين ۹۴، ۱۱:۴۷ - abolfazl hafezi
    لایک
نویسندگان

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

کلیپی از آقای  رائفی پور استاد دانشگاه و تحلیل گر در موضوع شبکه فارسی1 و تغیر دادن سبک زندگی ایرانی

دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۱
ali armand

فایل صوتی برای دغدغدهای یک جانباز(بسیار جالب)


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۲
ali armand

...امروز روز پنجـم اسـت که در مـحاصـره هسـتیم، آب را جیره بندی کـرده ایـم ، نـان را جیره بندی کـرده ایم... عطـش همـه را هـلاک کـرده ؛ هـمه را جـز شــهدا کـه حـالا کـنار هـم در انتـهای کانـال خـوابیـده اند ، دیگـر شـهدا تشـنه نیسـتند ، فـدای لـب تشـنه ات ای پسـر فـاطـمه (سلام الله علیها)! آخرین برگ از دفترچه یادداشت یکی از رزمندگان گردان کمیل. کپی از این مطلب با ذکر دعای فرج امام زمان(عج) مجاز می باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۵
ali armand

مداحی زیبا  در باره امام خامنه ایی





دریافت



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۳
ali armand

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۹
ali armand

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۴
ali armand

کلیپی در موضوع شوی لباس آنهم در ایران دور از چشم وزارت ارشاد



دریافت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۵
ali armand

عبدالله بن عباس مى گوید:
پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله و سلم) فرمود: در شب معراج، هنگامى که خداوند - جل جلاله - مرا عروج داد نداى حق را شنیدم که مى فرمود: یا محمد!
- لبیک اى پروردگار بزرگ!
- آیا مى دانى ساکنان عالم بالا در چه موضوعى اختلاف نظر دارند؟
- پروردگار! نمى دانم.
- آیا هنوز وزیر، برادر و جانشینى بعد از خود از میان بنى آدم برنگزیده اى؟
- پروردگار! چه کسى را باید برگزینیم؟ تو او را براى من انتخاب کن.
- من براى تو از میان بنى آدم على را برگزیده ام.
- پروردگارا! او پسر عموى من است.(1)


1- کمال الدین، ج 2، ص 250؛ بحار الانوار، ج 51؛ ص 68 - 70.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۰
ali armand

ابوبکر محمد بن ابی دارم یمامی می گوید: روزی خواهرزاده ابوبکر بن نخالی عطار را دیدم و گفتم: کجا هستی و کجا میروی ؟ گفت هفده سال است که در حال سفرم ! گفتم: چه عجایبی دیده ای؟

 گفت روزی در اسکندریه ، منزلی در کاروان سرایی گرفتم که بیشتر ساکنین آن غریب بودند ، وسط آن مسجدی بود که اهل کاروان سرا در آن نماز می گزاردند ، و امام جماعتی نیز داشتند. جوانی هم آنجا در حجره ای سکونت داشت که وقت نماز بیرون می آمد و پشت سر امام جماعت نماز می گزارد و باز می گشت، و با مردم اختلاطی نداشت. چون ماندن من در آنجا به طول انجامید و او را جوانی پاک و لطیفی که عبای تمیزی به دوش می انداخت؛ یافتم. روزی به او گفتم: به خدا دوست دارم در خدمت و حضور تو باشم. گفت: خود دانی.
 من پیوسته در خدمت او بودم تا آن که کاملاً با او مأنوس شدم. روزی به او گفتم : خدا تو را عزیز بدارد، تو کیستی؟ گفت: من صاحب حقّم! عرض کردم: کی ظهور می کنی ؟ گفت: اکنون زمان آن فرا نرسیده است، و مدّتی از آن باقی مانده است. پس از آن همواره در خدمت او بودم و او به همان ترتیب در خلوت و مراقبت خویش بود و در نماز جماعت شرکت می کرد و با مردم اختلاطی نداشت. تا اینکه روزی فرمود: می خواهم به سفری بروم. عرض کردم: من هم همراه شما می آیم. در راه عرض کردم: آقا جان! امر شما کی آشکار خواهد شد؟ فرمود: هنگامی که هرج و مرج و آشوب زیاد شود، به مکّه و مسجدالحرام می روم. آنجا گروهی خواهند گفت: رهبری برای خود انتخاب کنید! و در این باره با یکدیگر گفت و گو بسیار می کنند. تا این که از میان مردم بر می خیزد و به من می نگرد و می گوید: ای مردم! این مهدی «علیه السلام» است. به او نگاه کنید. آنگاه دست مرا می گیرند و بین رکن و مقام مرا به رهبری برگزیده و با من بیعت می کنند در حالی که مردم از ظهور من ناامید شده باشند.
با هم کنار دریا رسیدیم، او خواست وارد آب شود ، من عرض کردم: آقاجان! من شنا بلد نیستم. فرمود: وای بر تو! با من هستی و می ترسی؟ عرض کردم ؛ نه! امّا شجاعت آن را ندارم . آنگاه خود بر روی آب حرکت کرد و رفت و من بازگشتم.
 
 
بر گرفته شده از بحارالانوار
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۷
ali armand

در باب گریز از ما بودن
در روزگاری زندگی میکنیم که به راحتی نمیتوان سره را از ناسره تشخصی داد زیرا در اهمیت هر چیزی لازم است آن را لمس کرد و به واقعیت تلخ آن پی برد .نامش انسان اما در سکوت به سر میبرد به زعم خود دنیا را میتوان با سکوت تصاحب کرد و سکوت را چراغ خود کرد محدودیت را آفرید و علاقه مندی را بازستاند ! علاقه مندی کالا نیست که از فروشگاهی آن را خرید، علاقه جریان ممتدی است از تکرار و تکرار بدون پرداختن به خود و تنها ما بودن تماشای دیگری در خود و لمس او با تمام وجود ! انسانها همواره از یک قانون تبعیت میکنند به نام دوری و ساختن دوستی و یا باز گشت به دوستی قبل از صمیمیت یکنواختی آزار دهنده میشود و از میان این سکون که علت عمده آن کسی جز خود نیست !این خود منشا تنهایی است و اول بلای جان من نبودن و ما شدن ،میتوان گفت انسان در عمق توجه بی توجهی را دوست دارد زیرا تعلق خاطر عجیبی دارد به نوستالژیک حس کردن گذشته و از اینروست که فاصله ای گرفته به اندازه یک شهر نوری اما در یک طبقه خلاصه....
میتوان حرف زد به جای سکوتی که هیچ هدفی جز درد به همراه نداشته و نمیتواند داشته باشد زیرا زمانی که لذت بردی از با هم بودن تنها باشی همه اش دردی و رنج و تنهایی تلخ.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۴
ali armand

پیچ تاریخی کلیپی جالب از سخنرانی امام خامنه ایی


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۲
ali armand

کلیپ سخنرانی امام خمینی که سانسور شده.حما دانلود کنید



دانلود




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۵
ali armand

کیلیپ دیدار رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ایی از جانبازان قطع نخاع.


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۶
ali armand